professional product support service

MARADJ A LEGJOBBAK KÖZÖTT A CPS ÁLTAL

Őrizd meg az előnyöd és maximalizáld a produktivitásod a Canon Professional Services segítségével. A professzionális terméktámogatási szolgáltatás, amely segít, hogy vállalkozásod és felszerelésed minden kihívásra készen álljon, bármivel is találd szembe magad.

Élvezd az akár 20%-os kedvezményt

A CPS-tagság legfelső szintjén 20%-os kedvezmény jár minden javításra, szervizre és karbantartásra. Így olcsóbban tudod működőképesen tartani a felszerelésed.

Korlátlan ingyenes szállítás

Amikor elküldöd a Canonnak a felszerelésed, azok másnap, ingyenes kerülnek elszállításra, hogy csapatod a felszerelés hiánya miatt soha ne maradjon le.

Kategóriaelső karbantartás

Tervezz előre, előzd meg a meghibásodásokat, és biztosítsd, hogy felszerelésed a legjobb formában legyen, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Az eszközöket még időben küld el hozzánk karbantartásra, hogy ne használat közben hibásodjanak meg.

Dedikált CPS támogatási vonal

Elsőbbségi hozzáférés a professzionális terméktámogatási szolgáltatásunkhoz, amely az üzleti igényeid kielégítendő, gyorsan hárítja el a felszereléseddel kapcsolatos problémákat.

Szakértői előadások

Hozd ki a legtöbbet az élő előadásokból, ahol iparági szakértők adnak tanácsokat és osztanak meg gyakorlati tippeket.

Szakmai közösség

Légy tagja egy olyan profikból álló közösségnek, akik folyamatosan egyre magasabb szintű teljesítményre törekednek.

Az előnyök mindegyikére a Használati feltételek érvényesek

Hogyan csatlakozhatsz

Hozz létre egy üzleti fiókot

Regisztráld és hitelesítsd a vállalkozásod, hogy megkapd Canon üzleti azonosítód, és hívd meg csapatod tagjait is a többfelhasználós hozzáféréshez

Regisztráld a felszerelésed

Regisztráld és validáld Canon termékeid. Minél több terméket regisztrálsz, annál több pontot fogsz szerezni.*
*A tagság 500 ponttól kezdődik

Válassz egy csomagot

Minél több pontot gyűjtesz, annál több csomagból választhatsz, hogy az megfeleljen az üzleti igényeidnek.

Feliratkozás

Az előfizetéssel megkapod a csomaghoz tartozó ÁFÁ-s számlát, és elkezdheted használni a CPS-tagságod

Elérhető csomagok

Canon Camera

Kis- és középvállalkozások számára

Tökéletes választás szabadúszók és kis- és középvállalkozások számára

Éves díj

100 € (ÁFA nélkül)
200 € (ÁFA nélkül)
350 € (ÁFA nélkül)

Minősítési pontok

500–999
1000–1599
1600 felett

Szervizkedvezmény

Minden szervizre és javításra érvényes

10%
15%
20%

Korlátlan kiszállítás és visszaküldés

A következő munkanapon

Van
Van
Van

Karbantartási kedvezmények

A teljes árú szervizre vonatkozik

100 €
200 €
350 €

Fast Track szervizelés EOS fényképezőgépekhez és objektívekhez

5 nap
3 nap
2 nap

Fast Track szervizelés videókamerákhoz és Cinema fényképezőgépekhez

5 nap
5 nap
5 nap

Cserekészülékek

Csak javítás

Nincs
Kérésre, ha a szervizidőtartam
lejárt
Kérésre

CPS elsőbbségi ügyfélszolgálat

Igen
Igen
Igen

CPS közösségi előnyök

– Coaching foglalkozások
– Csak tagokra érvényes ajánlatok
– Szakmai közösség
– Üdvözlőcsomag

Igen
Igen
Igen

Corporate

Vállalati

Olyan közepes és nagyvállalkozások számára, amelyek 25 és 250 eszközzel rendelkeznek

Éves díj

1000 € (ÁFA nélkül)
3000 € (ÁFA nélkül)
5000 € (ÁFA nélkül)

Kétéves díj

5%-os többéves kedvezmény

1900 € (ÁFA nélkül)
5700 € (ÁFA nélkül)
9500 € (ÁFA nélkül)

Hároméves díj

10%-os többéves kedvezmény

2700 € (ÁFA nélkül)
8100 € (ÁFA nélkül)
13 500 € (ÁFA nélkül)

Minősítési pontok

2500–4499
4500–10 000
10 000

Szervizkedvezmény

Minden szervizre és javításra érvényes

20%
20%
20%

Korlátlan kiszállítás és visszaküldés

A következő munkanapon

Van
Van
Van

Karbantartási kedvezmények

A teljes árú szervizre vonatkozik

1000 €
2000 €
3000 €

Fast Track szervizelés EOS fényképezőgépekhez és objektívekhez

3 nap
3 nap
3 nap

Fast Track szervizelés videókamerákhoz és Cinema fényképezőgépekhez

5 nap
5 nap
5 nap

Cserekészülékek

Csak javítás

Kérésre, ha a szervizidőtartam
lejárt
Kérésre, ha a szervizidőtartam
lejárt
Kérésre, ha a szervizidőtartam
lejárt

CPS elsőbbségi ügyfélszolgálat

Igen
Igen
Igen

CPS közösségi előnyök

– Coaching foglalkozások
– Csak tagokra érvényes ajánlatok
– Szakmai közösség
– Üdvözlőcsomag

Igen
Igen
Igen

Helyszíni karbantartási nap

0
1
2

Technikai ismereteket tartalmazó termékismertető

Igen
Igen
Igen

Canon Camera

Növekedjünk együtt

Egy olyan, hasonlóan gondolkodó szakemberekből álló közösséghez csatlakozhatsz,
ahol megosztjuk egymással a tudásunk, tanulunk egymástól és kapcsolatokat alakítunk ki, hogy mindig versenytársaink előtt maradhassunk.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mi az a CPS?

A Canon Professional Services egy hosszú ideje fennálló, szakemberek és vállalkozások számára létrehozott támogatási program. Célja, hogy minimálisra csökkentse a felhasználók által érzékelt állásidőt, legyen szó szabadúszókról vagy nagyvállalati ügyfelekről. A CPS tökéletes választás vállalkozásodhoz, mivel kedvezményes javítást, gyorsabb átfutási időt és karbantartási kedvezményeket kínál, hogy mindig tökéletes állapotban legyen a felszerelésed.

Ki jogosult a regisztrációra?

A Canon professzionális szervizeket bármely vállalkozóként bejelentett személy igénybe veheti, valamint minden olyan cég, ahol Canon felszereléseket használnak képalkotási célokra. A CPS-tagságra való feliratkozáshoz a cégnek rendelkeznie kell aktív Canon Üzleti fiókkal. Az Üzleti fiók létrehozásához igényelj üzleti azonosítót: https://businessid.canon-europe.com/b2bcustomers/s/login/SelfRegister?language=en_GB&source=itcg

Mely országokban számolnak fel díjat a CPS-szolgáltatásért?

Teljes mértékben fizetős CPS-szolgáltatást a következő országok nyújtanak:
Ausztria, Belgium, Cseh Köztársaság, Dánia, Egyesült Királyság, Finnország, Franciaország, Hollandia, Írország, Lengyelország, Luxemburg, Magyarország, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Spanyolország, Svájc és Svédország.

Mik azok a Canon pontok, és hogyan működnek?

A fotózáshoz és videózáshoz kapcsolódó Canon termékek nagy része pontokkal rendelkezik. A termékedhez tartozó pontok megtekintéséhez a regisztráció során egyszerűen válaszd ki a terméket. A termék összes adatának megadását követően ezek a pontok hozzáadódnak a fiókodhoz. A regisztrált termékeid összpontszáma határozza meg a tagsági szintedet. A termékek pontjai idővel csökkenhetnek, és nem válthatók be, illetve nem cserélhetők be.

Milyen adatokat kell megadnom a CPS-re való előfizetéskor?

A CPS-re való előfizetés az Üzleti fiókodban regisztrált termékeid alapján történik, minél több pontot gyűjtesz, annál több CPS-szint áll a rendelkezésedre.

A termékpontjaim ki vannak szürkítve. Mit jelent ez?

A pontok akkor vannak kiszürkítve, ha bizonyos adatok hiányoznak, és a termék regisztrációja nem teljes. Szerkeszd a termékregisztrációt, és add meg az összes szükséges adatot (sorozatszám, a vásárlás országa, a vásárlás dátuma és a vásárlás helye). A pontok ezután érvényesítésre kerülnek, és beleszámítanak a tagsági szintedbe.

Hány pontot érhetek el a készletemmel?

Az egyszerű regisztrációt követően add hozzá termékeidet a fiókodhoz, és máris kiderül, hány pontot érhetsz el a készleteddel. Ahhoz, hogy megtudd, mennyit ér a felszerelésed, nem kell befejezned a regisztrációt – később is visszatérhetsz és befejezheted, hogy megkapd a pontjaidat.

Csatlakozhatok-e a CPS-hez kicsi készlettel vagy készlet nélkül?

A pontokat akkor kezdheted el gyűjteni, amikor regisztrálod a termékeidet. Legalább 500 pontot kell szerezned, hogy jogosult legyél a CPS-tagsági előfizetés megvásárlására.

Mely Canon termékeket regisztrálhatom?

A regisztrációra több mint 3000 Canon termék jogosult – beleértve a fényképezőgépeink, videokameráink, objektívjeink, nyomtatóink, sőt a tartozékaink többségét. Ne feledd, hogy régi és új felszereléseket egyaránt hozzáadhatsz, és akár az országodon kívül vásárolt Canon termékekre is kaphatsz pontokat.

Hol találom meg a termékek sorozatszámát?

DSLR géped sorozatszámát a fényképezőgép vázának alján, a gépfejre ragasztott matricán találod meg. Az objektívek sorozatszáma az objektívtípustól függően több helyen található. Tudj meg többet a Canon termékek sorozatszámának elhelyezkedéséről.

Mi az a Fast Track szolgáltatás? Mindez garantált?

Canon termékeink közül 130 jogosult a Fast Track átfutási idejű szervizelésre a Canon professzionális szervizközpontjaiban.
A „Fast Track” átfutási idő csak a teljes mértékben, az összes szükséges adat (sorozatszám, a vásárlás országa, a vásárlás dátuma és a vásárlás helye) megadásával regisztrált termékek esetében áll rendelkezésre.
Az átfutási idők tagonként egyszerre legfeljebb 3 termék szervizelésére vonatkoznak, és nem foglalják magukban a szállítási időt. Összehasonlításképpen, a nem a CPS által biztosított normál átfutási idő nagyjából 10 nap.
Az átfutási idők nem garantálhatók, és előfordulhat, hogy nem különböző okokból – pl. pótalkatrészek rendelkezésre állása – kifolyólag nem tudjuk teljesíteni őket. Ugyanakkor Canon professzionális szervizközpontjaink törekedni fognak az említett átfutási idők betartására. Ha az átfutási idő valamilyen okból kifolyólag nem tartható, a tagsági szintedtől függően jogosulttá válsz egy ingyenes cserekészülékre.
Az átfutási idők számításának módja megtekinthető a Használati feltételek részben.

Miért 5 nap a videokamerámra vonatkozó Fast Track átfutási idő?

A videokamerák (Cinema EOS és X sorozat) legrövidebb átfutási ideje minden esetben 5 nap. Ez a javítás összetettsége, az alkatrészek rendelkezésre állása és a szükséges eszközök miatt van így. Amennyiben 2 napos (Platina) vagy 3 napos (Arany) átfutási idejű szervizelésre vagy jogosult, mindent megteszünk, hogy a szervizelést a videokamerákra vonatkozó legrövidebb átfutási idővel, 5 nap alatt elvégezzük. Ha a szervizelés több mint 5 napig tart, az Arany és Platina tagok szükség esetén cserekészüléket vehetnek igénybe.

Hogyan fizetek a CPS-előfizetésért?

A tagsági díjat előzetesen kell befizetni az előfizetéskor. Kártyával és banki átutalással is lehet fizetni az ÁFÁ-s számlán feltüntetett határidőig.

Mi történik, ha nem sikerült a fizetés vagy gondok akadtak a fizetéssel?

Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a CPS Elsőbbségi támogatás elérhetőségén keresztül: canon.ie/pro/contact-canon-professional-support/

Hogyan tudok magasabb vagy alacsonyabb CPS-szintre lépni?

A magasabb CPS-tagsági szintre lépéshez megfelelő számú termékpontot kell összegyűjtened, hogy jogosult legyél az adott szintre. Ugyanakkor lefelé bármelyik másik szintre válthatsz.

Hogyan tudom lemondani a CPS-előfizetésemet?

A CPS-tagság lemondásához látogass el a Saját üzleti fiók részben található Előfizetés oldalra, és kövesd az utasításokat a lemondáshoz.

A CPS-t csak a saját országomban használhatom?

A teljes árú CPS-tagság a következő országokban érhető el:

Ausztria, Belgium, a Cseh Köztársaság, Dánia, az Egyesült Királyság, Hollandia, Finnország, Franciaország, Írország, Lengyelország, Luxemburg, Magyarország, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Spanyolország, Svédország, Svájc, a szervizre vonatkozó tagsági előnyöket pedig bármely Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban, Svédországban és az Egyesült Királyságban található Canon professzionális szervizközpontban lehet érvényesíteni.

Mikor kapom meg a tagsági kártyámat?

Az elektronikus CPS-tagsági kártyákat az üdvözlő e-mailből és az Üzleti fiók CPS lapjáról tudod letölteni.

Csatlakozhatok-e a CPS-szolgáltatáshoz, ha egy Európa, a Közel-Kelet vagy Afrika területén kívül eső globális régió tagja vagyok?

A CPS a különböző globális régiókban külön működik. CPS-tagsági kártyával ugyanakkor az Európán, a Közel-Keleten és az Afrikán kívül élő CPS-vásárlók is jogosultak a Canon EMEA szervizekben és rendezvényeken nyújtott néhány szolgáltatás igénybevételére. Ne feledd, hogy az országodban biztosított előnyök nem feltétlenül érvényesek az EMEA-régióban.

Részesülhetek-e más globális régiók előnyeiben, ha a CPS tagja vagyok?

Amennyiben CPS-előfizetéssel rendelkezel, az érvényes digitális CPS-tagsági kártyád felmutatásával a részt vevő országokon kívül is igénybe veheted a Canon elsőbbségi szolgáltatásait. Ugyanakkor az előnyök eltérhetnek a saját régiódban kínált előnyöktől.

Segítségre van szükséged?

CPS-támogatási csapatunk örömmel válaszol a kérdéseidre.
KAPCSOLATFELVÉTEL A CPS-SZEL